AKİT MENÜ

Yerel

Mersin’de bayram sonrası ilaçlama çalışması başlatıldı

Kurban Bayramı öncesinde mezarlıkların temizlenmesinden ulaşıma, hayvan satış ve kesim yerlerinin belirlenmesinden trafik denetimine, parkların bakımından gıda satış yerlerinin denetlenmesine kadar birçok konuda tedbir alan Mersin Büyükşehir Belediyesi ekipleri, Kurban Bayramı sonrasında da herhangi bir sağlık problemiyle karşılaşılmaması için önlemlerini alıyor.

Kurban Bayramı öncesinde mezarlıkların temizlenmesinden ulaşıma, hayvan satış ve kesim yerlerinin belirlenmesinden trafik denetimine, parkların bakımından gıda satış yerlerinin denetlenmesine kadar birçok konuda tedbir alan Mersin Büyükşehir Belediyesi ekipleri, Kurban Bayramı sonrasında da herhangi bir sağlık problemiyle karşılaşılmaması için önlemlerini alıyor.


Büyükşehir Belediyesi Çevre Kontrol ve Koruma Daire Başkanlığı’na bağlı ekipler, tüm ilçelerde kurbanlık satış ve kesim yerleri ile çöp konteynerlerini ilaçlıyor. Kurban atıklarının herhangi bir sağlık problemi oluşturmaması için titiz bir çalışma yürüten ekipler, özelikle mahalle aralarında tek tek tüm konteynerleri ilaçlıyor. Ekipler bu kapsamda, başta Tarsus ve Çamlıyayla merkezler olmak üzere Yenice ve Gülek mahallelerinde oluşturulan kurbanlık kesim noktalarında da detaylı ilaçlama çalışması gerçekleştirdi.

Yorumlara Git

FETÖ’cü hainler yine en ön safta: Ekrem'e destek, Türkiye'ye köstek yürüyüşü!

Fırat Kalkanı bölgesinden acı haber: Şehidimiz var

CHP'li Cemal cezaevini kahvehane sanıyor: İmamoğlu ile görüşemeyen Enginyurt’tan çirkin üslup!

İran'dan sert açıklama! 'Bu kabul edilemez!'

QPU yerli ve milli imkanlarla üretilecek ASELSAN yine bir ilk peşinde