AKİT MENÜ

Yerel

Kahramanmaraş'ta oksijen tüpü alev aldı! Yaralılar var

Kahramanmaraş'ta oksijen tüpünün alev alması sonucu 2 kişi yaralandı.

Afşin-Elbistan ilçesi sınırlarında bulunan A Termik Santrali'nin mekanik atölyesinde, onarım sırasında bir oksijen tüpü henüz belirlenemeyen nedenle alev aldı.

Bu sırada atölyede çalışan Enes Can (25) ile Halil Çember (47) yaralandı.

Kurum ambulanslarıyla Elbistan Devlet Hastanesine kaldırılan işçilerin hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

Yorumlara Git

İşte CHP'nin sinsi düşmanı! Yücel Kaya yazdı

Ali Karahasanoğlu: Sıra Ekrem'e geliyor, bakalım bayılacak mı yoksa ayılacak mı?

İki belediyeye yolsuzluk operasyonu: Belediye başkanları gözaltında

Türkiye “Patron Devlet”tir, NATO ile sınırlandırılamaz!

Türkiye'nin dibinde Ebola alarmı!