AKİT MENÜ

Yerel

Kocaeli'de minibüsten düşen kadın 17 gün sonra hayatını kaybetti

Seyir halindeki minibüsten düşen kadın, 17 gündür tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti.

Kocaeli'nin Gölcük ilçesinde seyir halindeki minibüsten düşen kadın, 17 gündür tedavi gördüğü hastanede yaşamını yitirdi.

9 Ağustos'ta Lütfiye Mahallesi’nden Gölcük'e gitmek için O.Ş.'nin kullandığı yolcu minibüsüne binen Nafiye Şahin (43), aracın açık kapısından yola düştü.

Şahin, ağır yaralı olarak kaldırıldığı İzmit'teki özel hastanede 17 günlük yaşam mücadelesini kaybetti. 

Kadının cenazesinin, yarın Lütfiye Mahallesi'nde defnedileceği öğrenildi.

Yorumlara Git

Japonya’da 6.9 büyüklüğünde deprem!

Venezuela'da şiddetli deprem! Tsunami alarmı

Tasarruf için gelmişti! Ek bütçe talep etti

UCM yargıçları harekete geçti! ABD'ye dava açtılar

CHP'de Mansur Yavaş diktatörlüğü Haymana'yı vurdu! CHP'den istifa edip AK Parti'ye geçen Levent Koç kirli çamaşırları tek tek deşifre etti!