AKİT MENÜ

Yerel

Hurman Çayına alabalık yavrusu bırakıldı

Sivas’ın Gürün ilçesinde Hurman Çayına 5 bin adet kırmızı benekli alabalık yavrusu bırakıldı.

Sivas’ın Gürün ilçesinde Hurman Çayına 5 bin adet kırmızı benekli alabalık yavrusu bırakıldı.


Sivas Doğa Koruma Milli Parklar Şube Müdürlüğü tarafından Gürün ilçesi Akdere köyünde, kırmızı benekli alabalık yavrusunun doğaya salım etkinliği gerçekleştirildi. Etkinlikte Hurman Çayına 5 bin adet kırmızı benekli alabalık yavrusu bırakıldı. Yapılan etkinliğe Gürün Kaymakamı, Sivas Milli Parklar Şube Müdürü, İlçe Jandarma Komutanlığı, İlçe Avcılar ve Atıcılar dernek üyeleri, Milli Parklar personelleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Yorumlara Git

Türkiye “Patron Devlet”tir, NATO ile sınırlandırılamaz!

Türkiye'nin dibinde Ebola alarmı!

Venezuela depreminden ilk görüntüler! Çifte sarsıntı ülkeyi vurdu

Vize bekleyenlere müjdeli haber!

Kocaeli'de FETÖ operasyonu: Dershanelerde ByLock ve ankesör izi!