AKİT MENÜ

Yerel

Körfez’de elektronik atıklar ekonomiye kazandırılıyor

Körfez Belediyesi tarafından toplanan elektronik atıklar, ekonomiye kazandırılıyor.

Körfez Belediyesi tarafından toplanan elektronik atıklar, ekonomiye kazandırılıyor.


Körfez Belediyesi Atık Getirme Merkezinde sadece ambalaj atıkları değil, elektronik atıklar da ayrıştırılarak ekonomiye kazandırılıyor. Ömrünü tamamlaması ve bozulması sonrasında atıl durumda kalan cep telefonlarının bataryaları, patlama riski sebebiyle kimi zaman büyük tehlike oluşturabiliyor. Kartepe Belediyesi ekipleri de gelen talep üzerine vatandaşlardan teslim aldığı cep telefonlarını lisanslı firma aracılığı ile bertaraf ederek tekrar ekonomiye kazandırıyor.

Yorumlara Git

Tasarruf için gelmişti! Ek bütçe talep etti

UCM yargıçları harekete geçti! ABD'ye dava açtılar

CHP'de Mansur Yavaş diktatörlüğü Haymana'yı vurdu! CHP'den istifa edip AK Parti'ye geçen Levent Koç kirli çamaşırları tek tek deşifre etti!

Trump'tan flaş açıklama! 'Erdoğan çağırmasa gitmezdim'

"Tekstil gözden çıkarıldı mı?" Bakan Bolat'tan çok net cevap