AKİT MENÜ

Yerel

Adana'da uyuşturucu operasyonu! 467 kilogram ele geçirildi

Traktör römorkuna bağlı su tankında 467 kilogram esrar ele geçirildi, 2 kişi gözaltına alındı

Adana'da düzenlenen operasyonda 467 kilogram esrar ele geçirildi, 2 kişi yakalandı.

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, yaptıkları çalışmayla traktörle uyuşturucu sevkiyatı yapılacağını belirledi. 

Ekipler, traktörün merkez Sarıçam ilçesindeki Hacı Sabancı Organize Sanayi Bölgesinde olduğunu tespit etti. 

Hareket halindeki traktörü durduran ekipler, narkotik dedektör köpeğiyle arama yaptı. 

Köpeğin römorka bağlı su tankına tepki vermesi üzerine yapılan incelemede poşetlere doldurulmuş 467 kilogram esrar bulundu.

Ekipler, traktördeki şüpheliler Ahmet Ç. (47) ve Fesih Y'yi (53) gözaltına aldı. Şüphelilerin ifadelerinde, uyuşturucudan haberlerinin olmadığını iddia ettikleri öğrenildi.

Emniyetteki işlemleri tamamlanan zanlılar daha sonra adliyeye sevk edildi.

Yorumlara Git

CHP'de Mansur Yavaş diktatörlüğü Haymana'yı vurdu! CHP'den istifa edip AK Parti'ye geçen Levent Koç kirli çamaşırları tek tek deşifre etti!

Trump'tan flaş açıklama! 'Erdoğan çağırmasa gitmezdim'

"Tekstil gözden çıkarıldı mı?" Bakan Bolat'tan çok net cevap

CHP'de vicdanları sızlatan rezalet! Eski vekil Fahrettin Üstün öz annesini ve bakıcısını eve kilitleyip darp etti!

Tesettürlü genç kızlara sözlü taciz cezasız kalmadı