AKİT MENÜ

Yerel

Giresun'da 3 ayrı trafik kazası: 4 yaralı

Giresun'un Şebinkarahisar ve Keşap ilçelerinde meydana gelen 3 ayrı trafik kazasında 4 kişi yaralandı.

Şebinkarahisar-Suşehri kara yolunda, Şenel Karancı idaresindeki hafif ticari araç, aniden önüne çıkan büyükbaş hayvana çarptı.

Yaralanan Çiçek ve Selma Karancı, Şebinkarahisar Devlet Hastanesinde tedavi altına alındı.

Kazada, büyükbaş hayvan ise telef oldu.

Şebinkarahisar-Dereli kara yolu Şaplıca köyü yakınlarında, Kemal Aydın yönetimindeki otomobil, yol kenarındaki beton tümseğe çarptı.

Yaralanan sürücü Aydın, Şebinkarahisar Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Keşap ilçesine bağlı Yünlüce köyünde, Nihat Sarıaydın'ın kullandığı otomobil, yol kenarındaki beton duvara çarparak devrildi.

Kazada yaralanan sürücü Sarıaydın, Giresun Üniversitesi Prof. Dr. İlhan Özdemir Eğitim ve Araştırma Hastanesinde tedavi altına alındı.

 

Yorumlara Git

CHP'de Mansur Yavaş diktatörlüğü Haymana'yı vurdu! CHP'den istifa edip AK Parti'ye geçen Levent Koç kirli çamaşırları tek tek deşifre etti!

Trump'tan flaş açıklama! 'Erdoğan çağırmasa gitmezdim'

"Tekstil gözden çıkarıldı mı?" Bakan Bolat'tan çok net cevap

CHP'de vicdanları sızlatan rezalet! Eski vekil Fahrettin Üstün öz annesini ve bakıcısını eve kilitleyip darp etti!

Tesettürlü genç kızlara sözlü taciz cezasız kalmadı