AKİT MENÜ

Yerel

Tedavileri tamamlanan kuşlar doğaya salındı

Şanlıurfa’ya getirilen 8 adet kulaklı orman baykuşu, 1 puhu ile 3 keklik tedavileri sonrası Mardin il sınırına götürülerek doğaya bırakıldı.

Şanlıurfa’ya getirilen 8 adet kulaklı orman baykuşu, 1 puhu ile 3 keklik tedavileri sonrası Mardin il sınırına götürülerek doğaya bırakıldı.


Şanlıurfa Gölpınar Yaban Hayvanı Kurtarma ve Rehabilitasyon Merkezi’ne tedavi için getirilen 8 kulaklı orman baykuşu, 1 puhu ile 3 keklik tedavileri sonrası Mardin il sınırında doğaya bırakıldı. Yetkililer, kafeslere koydukları kuşları araçla doğal yaşam alanlarına götürdü. Kuşlar daha sonra kafeslerden doğal yaşam alanlarına salındı.

Yorumlara Git

"Tekstil gözden çıkarıldı mı?" Bakan Bolat'tan çok net cevap

CHP'de vicdanları sızlatan rezalet! Eski vekil Fahrettin Üstün öz annesini ve bakıcısını eve kilitleyip darp etti!

Tesettürlü genç kızlara sözlü taciz cezasız kalmadı

Trump'tan küstah İran açıklaması! Savaş çok iyi gidiyor ve büyük farkla kazanıyoruz!

Kemalist tayfa şok! Halil Ergün: Ben Atatürkçü olmadım hiç! Bu ülkede her haltı onlar yedi