AKİT MENÜ

Yerel

Evinden esrar çıktı, 'Ben içiciyim' dedi

Adana'da evinde 945 gram esrar ele geçirilen şahsın "Ben içiciyim, esrarı içmek için aldım satma niyetim yoktu" dediği öğrenildi.

Adana Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, merkez Seyhan ilçesi, Gülbahçesi Mahallesi'nde bir adreste uyuşturucu satışı yapıldığı ihbarını aldı.

İhbar üzerine harekete geçen polis eve baskın yaptı. Yapılan baskında 945 gram esrar ele geçirildi. Esrarı sattığı öne sürülen İsmail P. gözaltına alındı.

"Ben içiciyim"

Şüpheli emniyete getirilerek sorguya alındı. Zanlının sorgusunda, "Ben içiciyim, esrarı içmek için aldım satma niyetim yoktu" dediği öğrenildi.

Zanlı sorgusunun ardından adliyeye sevk edildi.

Yorumlara Git

"Tekstil gözden çıkarıldı mı?" Bakan Bolat'tan çok net cevap

CHP'de vicdanları sızlatan rezalet! Eski vekil Fahrettin Üstün öz annesini ve bakıcısını eve kilitleyip darp etti!

Tesettürlü genç kızlara sözlü taciz cezasız kalmadı

Trump'tan küstah İran açıklaması! Savaş çok iyi gidiyor ve büyük farkla kazanıyoruz!

Kemalist tayfa şok! Halil Ergün: Ben Atatürkçü olmadım hiç! Bu ülkede her haltı onlar yedi