AKİT MENÜ

Yerel

Ormanda çıkan yangın çöp döküm sahasına sıçradı

Bilecik'te ormanlık arazide başlayıp belediyeye ait çöp döküm alanına sıçrayan alevlerin söndürülmesi için çalışma başlatıldı.

Bilecik'te ormanlık alanda çıkan ve belediyeye ait çöp döküm sahasına sıçrayan yangın kontrol altına alınmaya çalışılıyor.

Hürriyet Mahallesi Karaçay mevkisindeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.

Rüzgarın da etkisiyle büyüyen alevler, çevredeki çöp döküm alanına sıçradı.

Bilecik Belediyesi ekipleri iki itfaiye aracıyla, Orman İşletme Müdürlüğü görevlileri de arazöz ve iki su tankeriyle yangına müdahale ediyor.

Yorumlara Git

Ankara'daki zirveye sayılı günler kala Almanya'dan flaş açıklama

İsrail'de askere gitmek istemeyen Harediler yolları kesti! Tel Aviv ve Kudüs'te Haredi Yahudiler ile polis birbirine girdi!

Savaşın kaybedeni Trump: İran, istediğim her şeye razı oluyor

İçişleri Bakanlığı DEM'li belediyeye soruşturma izni verdi: Hamza'nın katilleri için hesap vakti

ABD, Hürmüz'deki son durumu duyurdu