AKİT MENÜ

Yerel

Edirne'de şekeri düşen sürücü tarlaya girdi

Keşan-Malkara yolunda seyir halinde olan araç sürücüsünün şekeri düştü.

Kaza, bugün Keşan-Malkara yolunda saat 14.45 sıralarında meydana geldi. Keşan’dan Malkara yönüne doğru seyir halindeki 34 VP 4575 plakalı araç sürücüsü Necdet Ü., Keşan’dan çıktığı sırada şekeri düştü. Gözleri kararan şoför daha sonra direksiyon hakimiyetini kaybederek yol kenarında bulunan tarlaya uçtu.

Necdet Ü. ve yanında bulunan annesi Servet Ü. ve teyzesi Müşerref A., kaza sonrası hafif yaralanırken, kaza yerine gelen 112 Acil Servis ekipleri tarafından ayakta tedavileri yapıldı.

'KENDİMİZİ TARLANIN ORTASINDA BULDUK'

Kaza ile ilgili konuşan Servet Ü. bir anda ne olduğunu anlamadığını belirterek, "Yola çıkmadan önce yol üstünde bulunan benzin istasyonunda aracın lastiklerini kontrol edip tüm hazırlıklarımı yapmıştım. Yola çıktıktan sonra hesap etmediğim bir şey oldu, şekerim düştü ve gözlerim karardı, kendimizi tarlanın ortasında bulduk. Şükür ki kimseye bir şey olmadı" diye konuştu..

Yorumlara Git

Ankara'daki zirveye sayılı günler kala Almanya'dan flaş açıklama

İsrail'de askere gitmek istemeyen Harediler yolları kesti! Tel Aviv ve Kudüs'te Haredi Yahudiler ile polis birbirine girdi!

Savaşın kaybedeni Trump: İran, istediğim her şeye razı oluyor

İçişleri Bakanlığı DEM'li belediyeye soruşturma izni verdi: Hamza'nın katilleri için hesap vakti

ABD, Hürmüz'deki son durumu duyurdu