AKİT MENÜ

Yerel

Ordu’da bin kınalı keklik doğaya salındı

Ordu’da Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü tarafından Mesudiye ilçesinde bin adet kınalı keklik salımı gerçekleştirildi.

Ordu’da Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü tarafından Mesudiye ilçesinde bin adet kınalı keklik salımı gerçekleştirildi.


Doğal hayatın desteklenmesi maksadıyla kurduğu merkezlerde başta keklik olmak üzere pek çok türü yetiştiren Tarım ve Orman Bakanlığı, yetiştirdiği hayvanları tabiata salmaya devam ediyor.

Tarım ve Orman Bakanlığı, zirai ilaç ile gübrelerin aşırı ve bilinçsiz kullanımı ile kontrolsüz avlanma gibi etkenlerin birçok türün neslini tehlikeye atması üzerine doğal hayatın desteklenmesi maksadıyla kurduğu merkezlerde başta keklik olmak üzere pek çok türü yetiştiriyor. Tarım ve Orman Bakanlığı, yaban hayatı yönetimi kapsamında tabiatta azalmış ve nesli tükenme noktasına gelmiş türleri yetiştirerek tabiata bırakıyor.

Bu amaçla Doğa Koruma ve Milli Parklar Ordu Şube Müdürlüğü tarafından Mesudiye ilçesinde doğaya bin adet kınalı keklim salındı.

Yorumlara Git

İsrail'de askere gitmek istemeyen Harediler yolları kesti! Tel Aviv ve Kudüs'te Haredi Yahudiler ile polis birbirine girdi!

Savaşın kaybedeni Trump: İran, istediğim her şeye razı oluyor

İçişleri Bakanlığı DEM'li belediyeye soruşturma izni verdi: Hamza'nın katilleri için hesap vakti

ABD, Hürmüz'deki son durumu duyurdu

Demirtaş şafak mı sayıyor?: Az kaldı!