AKİT MENÜ

Yerel

Yanarak batan tekne denizde kirliliğe neden oldu

Muğla’nın Marmaris ilçesinde, çıkan yangının ardından batan teknenin, denizde oluşturduğu çevre kirliliği Sahil Güvenlik ve belediye ekipleri tarafından temizlendi.

Muğla’nın Marmaris ilçesinde, çıkan yangının ardından batan teknenin, denizde oluşturduğu çevre kirliliği Sahil Güvenlik ve belediye ekipleri tarafından temizlendi.


Marmaris körfezinde dün meydana gelen olayda, Y.Y.’ye ait ‘Naughty Obsesiord’ isimli teknede yangın çıkmış ve teknedeki 3 yolcu, bölgede seyir halinde olan ‘Prime Dream’ isimli tekne tarafından tahliye edilmişti. Yangına Sahil Güvenlik, yangın söndürme botları ve orman yangını helikopteriyle müdahale edilmesine rağmen tamamen yanan tekne sulara gömülmüştü.

Teknenin batmasının ardından oluşan yüzeysel çevre kirliliğine Sahil Güvenlik Komutanlığı ve Muğla Büyükşehir Belediyesi ekipleri tarafından müdahale edildi. Sahil Güvenlik ve belediye ekipleri tarafından kirliliğin oluştuğu bölgeye özel malzemeler bırakılarak, atıkların bir noktada toplanması sağlandı. Daha sonra bu özel malzemeyle birlikte alınan atıklar, denizden uzaklaştırıldı.

Yorumlara Git

Serdar Akinan'dan bomba iddia! ‘Özgür Özel cephesi toplu istifa ederek o partiye geçecekler’

Bugün CHP’den istifa etmişti! İsimler netleşti: 3 belediye başkanı daha yarın AK Parti’ye katılıyor

Büyük kepazelik! CHP'li başkan Türk bayrağının üzerinde milleti gezdirdi

Çin'de artık kimse ne dilini, ne dinini ne de kültürünü öğrenemeyecek! Zorunlu asimilasyon yasasına ‘her ülke bunu yapıyor’ savunması!

Bakan Şimşek 'büyük sorunu' açıkladı