AKİT MENÜ

Yerel

Sarıyer'de denizde ceset bulundu

Sarıyer'de sabah saatlerinde denizde bir ceset buldu. Dalgıçlar tarafından denizden çıkarılan ceset Adli Tıp Kurumu'na sevk edildi.

Sarıyer'de vatandaşlar, denizde ceset buldu.

Arnavutköy sahilinde, denizde hareketsiz biçimde duran bir kişiyi görenler durumu polise ihbar etti. Olay yerine giden polis birimleri çevreye güvenlik şeridi çekerek tedbir aldı. Polis birimleri daha sonra durumu sahil güvenlik birimlerine haber verdi. Bu esnada etrafta toplananlardan bazıları çalışmaları cep telefonuyla kaydetti. Yoldan geçen bazı sürücüler de araçlarını yol kenarına park ederek çalışmaları seyretti. Sahil güvenlik komutanlığı dalgıç birimleri tarafından denizden çıkartılan cesedin üstünden kimlik çıkmazken, ceset Adli Tıp Kurumu Morgu'na götürüldü.

Olayı polis birimlerine haber veren Mehmet Sözen, "Bir arkadaşım buradan geçerken denizde ceset olduğunu görüyor. Daha sonra arkadaşım olayı bana anlattı. Ben de durumu polis birimlerine bildirdim." dedi.

Yorumlara Git

Serdar Akinan'dan bomba iddia! ‘Özgür Özel cephesi toplu istifa ederek o partiye geçecekler’

Bugün CHP’den istifa etmişti! İsimler netleşti: 3 belediye başkanı daha yarın AK Parti’ye katılıyor

Büyük kepazelik! CHP'li başkan Türk bayrağının üzerinde milleti gezdirdi

Çin'de artık kimse ne dilini, ne dinini ne de kültürünü öğrenemeyecek! Zorunlu asimilasyon yasasına ‘her ülke bunu yapıyor’ savunması!

Bakan Şimşek 'büyük sorunu' açıkladı