AKİT MENÜ

Yerel

Elazığ’da oto galerici silahlı saldırıya uğradı

Tartıştığı S.G. tarafından tabancayla vurulan oto galerici Mehmet Yılmaz, yaralandı.

Olay, sabah saatlerinde Güney Çevre Yolu üzerindeki oto galericiler sitesinde gerçekleşti.

Galerici Mehmet Yılmaz ile S.G. arasında belirlenemeyen bir sebeple çıkan tartışma, kısa sürede kavgaya dönüştü.

Kavga sırasında S.G., yanındaki tabancayı çekip, Yılmaz'a ateş ederek vurdu. Mehmet Yılmaz kanlar içinde yere yığılırken, S.G. ise kaçtı.

Çağırılan sağlık ekibinin ilk müdahalesini olay yerinde yaptığı Mehmet Yılmaz, Fırat Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne götürülerek tedaviye alındı.

Jandarma, S.G.'nin yakalanması için çalışma başlattı. 

Yorumlara Git

Bakan Şimşek 'büyük sorunu' açıkladı

Özdağ'ın Şeyh Said provokasyonu hukuk duvarına çarptı! AK Parti'li Fırat, maskesi düşenlerin acizliğini tek tek deşifre etti!

Sayıştay Başkanlığı koltuğuna yeniden Metin Yener seçildi

Tesettürlü kadına ahlaksız saldırı

Washington-Tel Aviv hattında ipler tamamen koptu: Trump ile katil Netanyahu arasında gerilim artıyor