AKİT MENÜ

Yerel

Hatay'da serinlemek için nehre giren çocuk boğuldu

Hatay'ın Antakya ilçesinde Asi Nehri'ne giren çocuk boğuldu.

Güzelburç Mahallesi'nde iki arkadaşıyla serinlemek için nehre giren Suriye uyruklu Mahmud Sattuf Almaç (11), bir süre sonra suda çırpınmaya başladı.

Durumu fark eden çevredeki vatandaşlar durumu polise bildirdi.

Gözden kaybolan çocuğun bulunması için bölgeye sahil güvenlik ve Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri de yönlendirildi. 

Yapılan aramalarda Almaç'ın suya girdiği bölgenin yakınlarında cesedi bulundu.

Çocuğun cesedi, Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı. 

Yorumlara Git

Çin'de artık kimse ne dilini, ne dinini ne de kültürünü öğrenemeyecek! Zorunlu asimilasyon yasasına ‘her ülke bunu yapıyor’ savunması!

Bakan Şimşek 'büyük sorunu' açıkladı

Özdağ'ın Şeyh Said provokasyonu hukuk duvarına çarptı! AK Parti'li Fırat, maskesi düşenlerin acizliğini tek tek deşifre etti!

Sayıştay Başkanlığı koltuğuna yeniden Metin Yener seçildi

Tesettürlü kadına ahlaksız saldırı