AKİT MENÜ

Yerel

Adana'da 361 kilo nargile tütünü ele geçirildi

Adana'da 361 kilogram kaçak nargile tütünü ele geçirildi, iki zanlı gözaltına alındı.

İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolundaki uygulama noktasında bir otomobili şüphe üzerine durdurdu.

Araçta yapılan aramada 361 kilogram kaçak nargile tütünü ele geçirildi.

Polis otomobildeki H.K. ve M.M'yi gözaltına aldı.

Yorumlara Git

Avukat Yıldırım’dan savcılığa dilekçe! Korsan başkan Özgür için tutuklama talebi

İslamafobik saldırılarda rekor tırmanış: Almanya değil Faşistmanya!

Davutoğlu’ndan Şara’ya çağrı! Başınızı kaldırın kimseye uydu olmayın!

“Maksat spor olsun” ABD'ye kafa tuttu! Şeytanların savaşı

‘AK Parti iktidarında fırladı’ diyorlardı! İşte çeyrek altın ahlaksızlığının özeti