Yerel
Adana'da 361 kilo nargile tütünü ele geçirildi
Adana'da 361 kilogram kaçak nargile tütünü ele geçirildi, iki zanlı gözaltına alındı.
İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolundaki uygulama noktasında bir otomobili şüphe üzerine durdurdu.
Araçta yapılan aramada 361 kilogram kaçak nargile tütünü ele geçirildi.
Polis otomobildeki H.K. ve M.M'yi gözaltına aldı.