AKİT MENÜ

Yerel

Markette pompalı tüfekle gasp

Konya'da pompalı tüfekle girdikleri marketten para ve cep telefonu gasbettikleri gerekçesiyle 3 kişi gözaltına alındı.

Meram ilçesi Kovanağazı Caddesi'nde Suriye uyruklu bir kişinin çalıştırdığı markete, ellerinde pompalı tüfekle giren 4 şüpheli, ateş ederek kasadaki 500 lira ve bir müşterinin cep telefonunu gasbetti. 

İhbar üzerine çalışma başlatan polis, çevredeki 20 kamera kaydını inceleyerek zanlıları tespit etti.

Ekipler, Mustafa T. (19), Serkan T. (20) ve Murat Ş'yi (19) gözaltına aldı.

"Parasız kaldığımız için yaptık"

Aynı gün başka bir suça karıştığı tespit edilen zanlıların ifadesinde, "Parasız kaldığımız için yaptık" dediği öğrenildi.

Öte yandan zanlılardan Umut D'nin (20) ise 5 Eylül'de askere gittiği bildirildi.

Yorumlara Git

Son dakika! Akdeniz’de korkutan deprem! Çevre illerde hissedildi

‘Türkiye’den kaçın gençler’ diyen utanmazlar nerede? Gelen çoğalıyor giden azalıyor!

CHP’de koltuk kavgası yerele yansıdı Yeni başkan binaya çilingir ile girdi

Tasarruf finansmanında ilk sırada: Eminevim’e altın ödül

Batı Trakya’da zulüm varken Heybeliada açılamaz