AKİT MENÜ

Gündem

Suudi Arabistan kralıyla görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdülaziz Al Suud’u telefonla arayarak Kabe’de yaşanan elim hadisenin kendisini de derinden üzdüğünü belirtti.

Güncelleme Tarihi:

Cumhurbaşkanlığı kaynaklarından edinilen bilgiye göre, telefon görüşmesi bu gece 23.25’te gerçekleşti. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Mescid-i Haram’daki vincin düşmesi neticesinde hayatlarını kaybeden hacı adaylarına Allah’tan rahmet, yaralılara da acil şifa diledi.

TAZİYELERİNİ İLETTİ

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın bu vesile ile Suud Kralı Selman’a, Yemen’deki çatışmalarda hayatlarını kaybeden Suudi askerleriyle ilgili olarak da taziyelerini ilettiği kaydedildi. Kral Selman’ın da Cumhurbaşkanı Erdoğan’a bu acılı günde üzüntülerini paylaşmasından dolayı teşekkür ettiği öğrenildi.

 

İHA

Yorumlara Git

Almanya sıcaktan kavruluyor! Rekor 24 saat geçmeden yeniden kırıldı

Kudüs'te haraç düzenine geçit yok! Filistin lideri Abbas, siyonistlerin mukaddes topraklardaki yeni sinsi oyununu tüm dünyaya ifşa etti!

17 kilodan 9 kiloya düştü! Açlıktan ölmüş... 4 yaşındaki Aren’in ölümünde kan donduran detay

Avrupa ülkesinde beklenmedik gelişme: Tasarrufa gittiler Türkiye'ye akın edecekler

İstanbul'da feci kaza! Ölü ve yaralılar var