AKİT MENÜ

Yerel

Yaralı kekliğe öğrenciler sahip çıktı

Amasya’da Plevne Ortaokulu öğrencileri bahçede buldukları yaralı kekliğe sahip çıktılar.

Amasya’da Plevne Ortaokulu öğrencileri bahçede buldukları yaralı kekliğe sahip çıktılar.


Bir grup öğrenci okul bahçesinde oyun oynadıkları sırada yaralı kekliği buldu. Kekliğe sahip çıkan öğrenciler durumu Okul Müdürü Kamil Tayyar ve Müdür Yardımcısı Salih Kurt’a haber verdi.

Okul Müdürü Tayyar, durumu Milli Parklar yetkililerine haber verdi. Kısa sürede okula gelen yetkililer yaralı kekliği teslim aldı. Yaralı keklik, tedavisinin ardından tekrar doğaya salınacak.

Yorumlara Git

Avukat Yıldırım’dan savcılığa dilekçe! Korsan başkan Özgür için tutuklama talebi

İslamafobik saldırılarda rekor tırmanış: Almanya değil Faşistmanya!

Davutoğlu’ndan Şara’ya çağrı! Başınızı kaldırın kimseye uydu olmayın!

“Maksat spor olsun” ABD'ye kafa tuttu! Şeytanların savaşı

‘AK Parti iktidarında fırladı’ diyorlardı! İşte çeyrek altın ahlaksızlığının özeti