AKİT MENÜ

Yerel

Dişi uyuşmayan genç, doktorunu bıçakladı

Bursa'da dişini çektirmek için hastaneye giden 18 yaşında bir genç, iki kez iğne yaptığı halde dişinin uyuşmaması üzerine doktorunu göğsünden bıçakladı.

Güncelleme Tarihi:

Bursa'da dişi ağrıyan 18 yaşındaki Mert D., dişini çektirmek için hastaneye geldi. Burada Doktor Hamdi Gören'den randevu alan Mert D., dişinin ağrıdığını ve çektirmek istediğini söyledi.

Mert D.'yi muayene eden Gören, dişini çekmek için gence iğne yaptı. Dişi uyuşmayan Mert D.'ye tabip daha sonra ikinci kez iğne yaptı. İki iğneye rağmen dişi uyuşmayan Mert D. doktorla tartışmaya başladı.

Personeller polise bildirdi

Tartışmanın büyümesi üzerine Mert D., Dr. Gören'i göğsünden bıçakladı. Doktorun yaralandığını gören sağlık personelleri durumu polise bildirdi.

Gözaltına alındı

Kısa sürede olay yerine çok sayıda polis ekibi sevk edildi. Ekipler şüpheli Mert D.'yi gözaltına alırken, yaralanan doktor ise Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Bıçakladığı doktorun tedavisi devam ediyor.

Yorumlara Git

IBAN mağdurlarıyla ilgili sevindiren gelişme!

Yaptırım kararlarına sert kınama ‘Yalancı Rubio’

20 binden fazla yaralı Müslüman tedavi bekliyor!

90 milyonluk ülkeden bir tane forvet çıkmıyor! Milli takıma devşirme forvet formülü!

ABD'deki İsrail-Lübnan Görüşmelerinde İlk Gün Tamamlandı: Gözler Kritik Kararlarda