AKİT MENÜ

Yerel

Kendini polis olarak tanıtan telefon gaspçıları enselendi

Kendilerini polis olarak tanıttıkları vatandaşların cep telefonlarını gasbeden 2 zanlı gözaltına alındı.

Gaziantep'te kendilerini polis olarak tanıttıkları vatandaşların cep telefonlarını gasbeden 2 şüpheli yakalandı.

Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, son günlerde kendisini polis olarak tanıtan şüpheli bir erkek ile yanındaki kadının, konuşmak vaadiyle vatandaşlardan cep telefonlarını alarak olay yerlerinden kaçtıkları yönündeki ihbarları değerlendiren Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, çalışma başlattı.

Zanlıların kimliğini tespit eden polis, M.K. ile E.K'yi gözaltına aldı.

M.K'nin 10 ayrı suçtan arandığı, ayrıca şüphelinin hakkında verilmiş 11 yıl 10 ay kesinleşmiş hapis cezası ile 11 bin TL adli para cezasının bulunduğu tespit edildi.

Başkasına ait sahte nüfus cüzdanıyla dolaştığı belirlenen M.K. hakkında ayrıca resmi evrakta sahtecilik suçundan da işlem yapıldı.

Zanlılar, emniyetteki işlemlerin ardından adliyeye sevk edildi.

Yorumlara Git

IBAN mağdurlarıyla ilgili sevindiren gelişme!

Yaptırım kararlarına sert kınama ‘Yalancı Rubio’

20 binden fazla yaralı Müslüman tedavi bekliyor!

90 milyonluk ülkeden bir tane forvet çıkmıyor! Milli takıma devşirme forvet formülü!

ABD'deki İsrail-Lübnan Görüşmelerinde İlk Gün Tamamlandı: Gözler Kritik Kararlarda