Yerel
Giresun'da dördüncü kattan düşen genç kız öldü
Giresun'un Keşap ilçesinde dördüncü kattan düşen genç kız yaşamını yitirdi.
İlçenin Bozkurt Mahallesi'nde, İrem Ö. (22) henüz belirlenemeyen nedenle 4. kattaki evlerinin balkonundan düştü.
Ağır yaralanan İrem Ö, kaldırıldığı özel hastanede yapılan müdahalelere rağmen kurtarılamadı.
Olayla ilgili soruşturmanın sürdürüldüğü bildirildi.