AKİT MENÜ

Yerel

Tuzla'da evine giderken 3 kişi tarafından gaspa uğradı

Tuzla'da, aracından inen bir kişiyi silah ve bıçakla tehdit ederek gasbeden 3 kişi gözaltına alındı.

İstanbul Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Aydınlı Mahallesi'nde gerçekleşen olayla ilgili olarak Tuzla İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri çalışma başlattı.

Yapılan çalışmada olayı gerçekleştirdiği tespit edilen Murat C., Cumali K. ve Emrah A. gözaltına alındı.

Gözaltına alınan şahısların üst ve ikametlerinde yapılan aramalarda mağdur şahsa ait olduğu tespit edilen cep telefonu, gümüş tespih ve 95 lirayla 1 adet kuru sıkı tabanca ele geçirildi.

Yakalanan 3 kişinin emniyette işlemlerinin tamamlanmasının ardından sevk edildikleri, mahkeme tarafından adli kontrol hükümlerinin uygulandığı belirtildi.

Yorumlara Git

IBAN mağdurlarıyla ilgili sevindiren gelişme!

Yaptırım kararlarına sert kınama ‘Yalancı Rubio’

20 binden fazla yaralı Müslüman tedavi bekliyor!

90 milyonluk ülkeden bir tane forvet çıkmıyor! Milli takıma devşirme forvet formülü!

ABD'deki İsrail-Lübnan Görüşmelerinde İlk Gün Tamamlandı: Gözler Kritik Kararlarda