AKİT MENÜ

Yerel

Kaybolan adam ormanlık alanda bulundu!

Çorum'un İskilip ilçesinde kaybolan yaşlı adam ekipler tarafından ormanlık alanda bulundu.

Çorum'un İskilip ilçesinde kaybolan yaşlı adam ormanlık alanda bulundu.

İlçeye bağlı Kurusaray köyünde yaşayan 75 yaşındaki Sadık Elmacı'nın dün sabah saatlerinde ayrıldığı evine bir daha dönmemesi üzerine yakınlarınca arama çalışması başlatıldı.

Aramadan sonuç alamayan Elmacı'nın yakınları, İlçe Jandarma Komutanlığı ile Afet ve Acil Durum Müdürlüğünden yardım istedi.

Bunun üzerine 15 kişilik jandarma ve AFAD ekibi, köye gelerek arama çalışması başlattı. Jandarmanın arama köpeği "Hisar"ın da kullanıldığı çalışmalarda Elmacı'ya, köyün yakınlarındaki ormanlık alanda ulaşıldı.

İskilip Atıf Hoca Devlet Hastanesine götürülen Sadık Elmacı'nın sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

 

Yorumlara Git

20 binden fazla yaralı Müslüman tedavi bekliyor!

90 milyonluk ülkeden bir tane forvet çıkmıyor! Milli takıma devşirme forvet formülü!

ABD'deki İsrail-Lübnan Görüşmelerinde İlk Gün Tamamlandı: Gözler Kritik Kararlarda

CHP'de kazan kaynıyor! Özgür Özel o tarihte yeni partisinin startını verecek

İçişleri Bakanlığı Duyurdu: CHP'li 2 Belediye Başkanı Görevden Uzaklaştırıldı