AKİT MENÜ

Yerel

Bir orman yangını daha!

Elazığ'da ormanlık alanda yangın çıktı. İtfaiye ekiplerinin müdahale ettiği yangın, 2 saat içinde söndürüldü.

Elazığ'da orman alanında çıkan yangın itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.

Alınan bilgiye göre, merkeze bağlı Şeyhhacı köyü kırsalında bulunan ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Yangın, rüzgarın etkisiyle ormanlık alanın yanı sıra meyve ağaçlarının da bulunduğu 20 dönümlük araziye yayıldı.

Olay yerine gelen itfaiye ekiplerinin, yaklaşık 2 saat süren çalışması sonucu yangın kontrol altına alındı.

Yangında, çok sayıda meşe ve meyve ağacı zarar gördü.

Yorumlara Git

CHP'de kazan kaynıyor! Özgür Özel o tarihte yeni partisinin startını verecek

İçişleri Bakanlığı Duyurdu: CHP'li 2 Belediye Başkanı Görevden Uzaklaştırıldı

Türkiye’nin en önemli sorunu!

Meclis'ten Araç Sahipleri ve Öğrencilere Yeni Düzenleme: Tescil Süresi Uzatıldı, Eğlence Vergisinde Muafiyet Geldi

Belediyelere kamera uyarısı!