AKİT MENÜ

Yerel

Tüm gazilerimizi minnetle anıyoruz

Başkan Usta, gaziler ve gazi yakınlarıyla buluştu... Gaziler onuruna verilen yemekte konuşan Gaziosmanpaşa Belediye Başkanı Hasan Tahsin Usta, "Sadece Gaziler Günü’nde değil, kalbimizde, gönlümüzde taşıdığımız çok kıymetli gazilerimizi her zaman yad etmek bizim asli görevimizdir." dedi.

19 Eylül Gaziler Günü vesilesiyle düzenlenen programda konuşan Gaziosmanpaşa Belediye Başkanı Hasan Tahsin Usta, “Kalbimizde, gönlümüzde taşıdığımız çok kıymetli gazilerimizi her zaman yâd etmek bizim asli görevimizdir” dedi.

Gaziosmanpaşa Kültür ve Sanat Merkezi’nde gaziler onuruna verilen yemekte konuşan Başkan Usta, “Gazilik ve şehitlik bu ülkenin en kutsal makamlarıdır. İlçemizin bir gazinin isminin taşıması, Gazi Osman Paşa’nın adıyla anılması bize gurur veriyor. Sadece Gaziler Günü’nde değil, kalbimizde, gönlümüzde taşıdığımız çok kıymetli gazilerimizi her zaman yad etmek bizim asli görevimizdir. Tüm gazilerimizi minnet ve şükran duygularımızla anıyor, şehitlerimize de Cenab-ı Hakk’tan rahmet diliyorum” dedi.

Yorumlara Git

ABD'deki İsrail-Lübnan Görüşmelerinde İlk Gün Tamamlandı: Gözler Kritik Kararlarda

CHP'de kazan kaynıyor! Özgür Özel o tarihte yeni partisinin startını verecek

İçişleri Bakanlığı Duyurdu: CHP'li 2 Belediye Başkanı Görevden Uzaklaştırıldı

Türkiye’nin en önemli sorunu!

Meclis'ten Araç Sahipleri ve Öğrencilere Yeni Düzenleme: Tescil Süresi Uzatıldı, Eğlence Vergisinde Muafiyet Geldi