AKİT MENÜ

Gündem

İBB özür dileyip "boş metrobüs göndereceğiz" demişti... Altunizade bildiğiniz gibi!

Hiçbir tecrübesi olmadığı halde Ulaşım A.Ş.'nin başına geçirilen İBB Sözcüsü Murat Ongun'un "Her metro seferinde 3 boş metrobüs göndereceğiz" çözümü işe yaramadı. Altunizade durağında bugün yine kuyruk çilesi yaşandı.

Güncelleme Tarihi:

İşe ya da okula gitmek isteyen vatandaşlar sabahın erken saatlerinde metrobüslere akın etti. Altunizade metrobüs durağında ise adeta insan seli yaşandı.

Kalabalığın yoğun olduğu durakta uzun kuyruklar oluştu. Vatandaşlar hem metrobüse binmek için hem de turnikelerden geçmek için sıra beklemek zorunda kaldı.

Metrobüse binmek için sıra bekleyen bir genç, “Bence gereksiz, herkes Marmaray’ı da kullanabilir. Dersime geç kalıyorum ben bunun yüzünden” diye konuştu.

Otobüs AŞ Yönetim Kurulu Başkanı ve İBB sözcüsü Murat Ongun, önceki gün yaptığı açıklamayla metrobüsteki krizin çözüleceği sözünü vermişti.

Yorumlara Git

Alman yetkili itiraf etti: Türkiye’yi örnek alıyoruz

ABD Senatosu şaşırttı! İran bir zafer daha kazandı

Pekin ve Moskova'nın arka bahçesinde tarihi imza! Kazakistan ile AB arasında dev stratejik ortaklık bildirisi kabul edildi!

Macron'dan terörist Netanyahu'yu kızdıracak sözler

Yemen'de 4 yıllık ateşkes pamuk ipliğine bağlı! Husiler'den genel seferberlik, hükümetten savaş hazırlığı talimatı