AKİT MENÜ

Yerel

Kırklarelili öğrencilerden yetkililere çağrı: Otobüslerde akbil sistemi yok

Kırklareli Üniversitesi öğrencileri yetkililere seslenerek üniversiteye giden yol güzergahındaki otobüslere 'akbil' sisteminin eklenmesini istedi: "Aylık 360 lira yol parası ödüyoruz."

Güncelleme Tarihi:

 Taha Emre Özdemir  yeniakit.com.tr 

Kırklareli Meslek Yüksekokulu'nda eğitim gören öğrenciler yetkililere seslenerek yaşadıkları mağduriyeti yeniakit.com.tr ile paylaştı.

Üniversiteye giden yolda akbil sisteminin olmadığını belirten öğrenciler okula ulaşana kadar iki araç değiştirdiklerini ve günlük 12 lira yol parası verdiklerini söyledi.

"Devlet yurduna aylık 310 tl öderken yol ücreti olarak aylık 360 tl ödüyoruz." diyen öğrenciler yetkililere şöyle seslendi: "Öğrenciyiz ve geçinmekte zorluk yaşıyoruz. Sesimizin duyulmasını ve sorunumuzun çözülmesini talep ediyoruz."

Yorumlara Git

Macron'dan terörist Netanyahu'yu kızdıracak sözler

Yemen'de 4 yıllık ateşkes pamuk ipliğine bağlı! Husiler'den genel seferberlik, hükümetten savaş hazırlığı talimatı

Ani kararla CHP’den AK Parti’ye geçmişti! Mansur Yavaş’ın son sözleri bardağı taşırmış!

Washington duyurdu! İran ABD'ye girecek

Türkiye'ye kim gidecek kavgası büyüyor: Cumhurbaşkanı ve Başbakan davalık oldu