AKİT MENÜ

Yerel

Başkan Özdemir ‘Gönül Kapısı’nı açtı

Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir ihtiyaç sahibi vatandaşlar için market açtı.

Sosyal Belediyecilik anlayışı ile hizmetlerini sürdüren Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir ihtiyaç sahibi vatandaşlar için market açtı.

İhtiyaç sahibi vatandaşların puan kartları ile alışveriş yaparak gıda ve kıyafet ihtiyaçlarını karşılayabilecekleri sosyal market ‘Gönül Kapısı’ adı altında yeni yerinde hizmet vermeye devam ediyor. Yeni yeri Paşakapı Caddesi, Paşa Camii karşısında bulunan ‘Gönül Kapısı’ hafta içi her gün ihtiyaç sahibi vatandaşların hizmetinde olacak.

Dualarla yeni yerinde hizmete açılan sosyal markette hemşehrileri ile bir araya gelen Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir; “İhtiyaç sahibi ailelerimizin her zaman yanında olmaya önem veriyor, çalışmalarımızı bu doğrultuda hassasiyetle sürdürüyoruz. Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğümüz takibinde ihtiyaç sahibi ailelerimiz kartlarındaki puan kadar Gönül Kapısı adını verdiğimiz marketimizden fayda sağlayacak. Hizmete yeni yerinde devam edecek sosyal marketimizin şehrimizdeki ihtiyaç sahiplerine ve şehrimize hayırlı olmasını diliyorum” dedi.

Yorumlara Git

Türkiye'ye kim gidecek kavgası büyüyor: Cumhurbaşkanı ve Başbakan davalık oldu

17 kentte kırmızı alarm! Afrika sıcakları o ülkeyi esir aldı

Yine metrobüs yine arıza! Çile İstanbul çile

İçişleri Bakanlığı’ndan CHP’li belediyelere rüşvet ve örgüt darbesi! Adalar ve Silifke belediye başkanları görevden uzaklaştırıldı!

Putin’den İstanbul şartlı barış mesajı: Ukrayna ile görüşmeye hazırız