AKİT MENÜ

Yerel

Niğde'de 'en güzel buzağılar' görücüye çıktı

Niğde'de devam eden 6.Niğde Tarım, Hayvancılık ve Gıda Fuarı kapsamında “En Güzel Buzağı Yarışması” düzenlendi.

Güncelleme Tarihi:

Niğde’de 6. Tarım Fuarı kapsamında yapılan yarışmada en güzel buzağılar seçildi.

6.Niğde Tarım, Hayvancılık ve Gıda Fuarı çeşitli etkinliklerle devam ediyor. Fuarın 2. gününde Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ve Damızlık Sığır Yetiştiricileri Birliği tarafından “En Güzel Buzağı Yarışması” organize edildi.

En güzel buzağının sahibine Cumhuriyet Altını

Fuar alanında yapılan ve en güzel buzağıların seçildiği yarışmada birbirinden renkli görüntüler ortaya çıkarken, yarışmayı çok sayıda vatandaş izledi. Düzenlenen yarışmada Karabey isimli buzağı birinci olurken sahibi İsmail Göç, Cumhuriyet Altını kazandı. İkinci buzağı sahibine yarım, üçüncü buzağı sahibine ise çeyrek altına hediye edilirken yarışmaya katılanlara da yem hediye edildi.

Buzağıdan sonra en güzel elma yarışı

Tarım ve Orman İl Müdürü Asım Baş, yarışmanın farkındalık oluşturması adına ‘En güzel buzağı’ yarışmasının güzel bir etkinlik olduğunu belirterek, “Bu tür yarışmaların üreticilerimize yeni ufuklar açacağı ve özellikle hayvancılığın bir sevgi olduğunu göstermesi açısından devam etmesini temenni ediyorum” diye konuştu.

Buzağı yarışmasından sonra yine fuar alanında en güzel elma yarışı yapılacak.

Yorumlara Git

Yine metrobüs yine arıza! Çile İstanbul çile

İçişleri Bakanlığı’ndan CHP’li belediyelere rüşvet ve örgüt darbesi! Adalar ve Silifke belediye başkanları görevden uzaklaştırıldı!

Putin’den İstanbul şartlı barış mesajı: Ukrayna ile görüşmeye hazırız

Avrupa’da şer ittifakının planı patladı! AK Parti milletvekilleri Strasbourg’da kirli tezgahı darmadağın etti!

Son anda 12. Yargı Paketi’nden çıkarılmıştı: IBAN mağdurları için adım atılıyor