AKİT MENÜ

Yerel

İtfaiyenin müdahalesi yetmedi, araç kullanılamaz hale geldi

Denizli'de park halindeki araç alev aldı. Olay yerine gelen itfaiye ekiplerinin müdahalesine rağmen yanan araç kullanılamaz hale geldi.

Denizli’nin Acıpayam ilçesinde park halindeki otomobil, aniden alev alarak yandı.

Edinilen bilgilere göre, Acıpayam ilçesi Alaaddin Mahallesi Donallar Caddesi üzerinde Nazmi Kürşat Demir'e ait 20 KK 975 plakalı otomobilden alevlerin çıktığını gören çevre sakinleri durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine bölgeye Denizli Büyükşehir İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri sevk edildi. Olay yerine gelen ekipler, yaklaşık 20 dakikalık müdahale ile yanan aracı söndürdü. Otomobil kullanılamaz hale gelirken, yangının kesin çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.

Yorumlara Git

Son anda 12. Yargı Paketi’nden çıkarılmıştı: IBAN mağdurları için adım atılıyor

AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik acı haberi duyurdu

Eski İsrail Başbakanı itiraf etti! İran'a gizlice on binlerce Starlink soktuk

Washington'dan Küba'ya ağır darbe! Ordu kontrolündeki dev holding yaptırım kıskacında!

Başörtülü kadınlara zorbalık bitmiyor! Müslüman genç kızları gören 80’lik yobaz kriz geçirdi