AKİT MENÜ

Yerel

Nar yedi, canından oldu... Soruşturma başlatıldı!

Kayseri'nin Yeşilhisar ilçesinde, aynı aileden 6 kişi yedikleri nardan zehirlenerek kendi imkanlarıyla hastaneye gitti. Aileden Saliha Çakır (4), doktorların tüm çabasına rağmen kurtarılamadı.

Olay, öğlen saatlerinde Yeşilhisar’ın Kavak Mahallesi’nde meydana geldi. Mustafa Çakır (65), Saliha Çakır (59), Osman Çakır (24), Üzeyir Çakır (34), Keser Çakır (42) ve Saliha Çakır, iddiaya göre uzun süre beklemiş narı yedi. Bir süre sonra rahatsızlanan aile, kendi imkanlarıyla Yeşilhisar Devlet Hastanesi’ne gitti. Burada tedaviye alınan aileden durumu ağır olan Saliha Çakır, Kayseri Şehir Hastanesi’ne sevk edildi. Çakır, burada doktorların tüm çabasına rağmen kurtarılamadı. 5 kişi ise tedavilerinin ardından taburcu edildi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Yorumlara Git

Gazeteciler Cemiyeti’nden ‘adult only’ skandalı! Çocuklu aileler dışarıda, lüks turizm içeride!

İdamı gelsin eşkıyalık son bulsun! Oto galeriye kurşun yağmuru

Başkan Erdoğan: "NATO'nun caydırıcılığı ortak hedef"

Putin'den jet hızında talimat

Terör sevicilerin elindeki belediyede emekçi kıyımı! DEM'li Bağlar Belediyesi'nde işçilere ekmek yerine tehdit ve şantaj!