AKİT MENÜ

Yerel

İstanbul'da meyve suyu paketinden eroin çıktı!

İstanbul'da uyuşturucu satıcılarının peşine düşen polis, meyve suyu paketinin içinde eroin buldu.

Kağıthane'deki Hürriyet Mahallesi'nde, bir evde düzenlenen operasyonda meyve suyu kutusuna saklanmış uyuşturucu ele geçirilirken, 2 kişi gözaltına alındı.

Ekipler tarafından yapılan aramalarda, F.K'nın üst aramasında 4,7 gram, evde yapılan aramada ise meyve suyu kutusuna gizlenmiş 317,3 gram eroin bulundu.

Ekipler toplam 532,9 gram uyuşturucu maddeye el koydu.

Gözaltına alınan Servan O. çıkartıldığı mahkeme tarafından tutuklanırken, 18 yaşından küçük F.K. savcılık tarafından serbest bırakıldı.

 

Yorumlara Git

İsrailli bakandan Netanyahu’ya gönderme! ABD Başkanına ‘hayır’ diyemeyen başbakan olmasın

Son dakika! Milletvekili Ümit Dikbayır, CHP'den istifa etti

TBMM’den iğrenç iddiaya cevap! DEM Parti'den 'çıplak arama' palavrası

Cinayet 13 yıl sonra aydınlandı: Ağrı’da 5 tutuklama

CHP’de sıcak gelişme! Kurultay için tarih açıklandı