AKİT MENÜ

Yerel

Bir tavuk döner vak'ası daha! Öğrenciler hastaneye kaldırıldı

2 gün önce Afyonkarahisar'da 67 kişiyi hastanelik eden tavuk döner zehirlenmesi, bu kez de Sivas'ta yaşandı. Öğle arasında tavuk döner yemeye giden 5 öğrenci, okula döndükten sonra rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı.

Sivas’ta 5 lise öğrencisi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Tavuk döner sonrası rahatsızlandılar

Edinilen bilgilere göre olay, Gültepe Mahallesi Okulları Bölgesinde meydana geldi. Atatürk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri öğle arasında çevrede bulanan bir dönerciye gitti.

Burada tavuk döner yedikten sonra okullarına dönen öğrenciler bir süre sonra rahatsızlandı. 5 lise öğrencisi karın ağrısı ve mide bulantısı şikayetiyle kentte bulunan hastanelere kaldırıldı.

 

İşletmeden numune alındı

Öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. İl Tarım ve Orman Müdürlüğüne bağlı ekipler incelenmek üzere öğrencilerin tavuk döner yediği işletmeden numune aldı.

Yorumlara Git

İsrailli bakandan Netanyahu’ya gönderme! ABD Başkanına ‘hayır’ diyemeyen başbakan olmasın

Son dakika! Milletvekili Ümit Dikbayır, CHP'den istifa etti

TBMM’den iğrenç iddiaya cevap! DEM Parti'den 'çıplak arama' palavrası

Cinayet 13 yıl sonra aydınlandı: Ağrı’da 5 tutuklama

CHP’de sıcak gelişme! Kurultay için tarih açıklandı