AKİT MENÜ

Yerel

Adana'da helikopterli denetim onlarca şoförün başını yaktı

Adana'da Bölge Trafik Denetleme Şube Müdürlüğünce gerçekleştirilen helikopterli trafik denetiminde 48 sürücüye para cezası kesildi.

Adana'da, polis ekiplerince düzenlenen helikopter destekli trafik denetiminde, kural ihlali yaptığı tespit edilen 48 sürücüye 10 bin 849 lira trafik cezası uygulandı.

Bölge Trafik Denetleme Şube Müdürlüğünce, Adana-Mersin Otoyolu'nda, helikopterle kural ihlali yapan sürücüler denetlendi.

Hala kemer takmayıp telefonla konuşan var

Uygulamada, emniyet kemeri takmadığı, seyir halinde cep telefonu kullandığı ve aşırı yük taşıdığı gibi nedenlerle 48 sürücüye 10 bin 849 lira tutarında ceza uygulandı.

Denetimlerin süreceği bildirildi.

Yorumlara Git

AK Partili isimden mahalli idareler için dikkat çeken çağrı: “Kapsamlı bir yerel yönetimler reformuna ihtiyaç var”

Kırıkkale'de mühimmat deposunda patlama

İran duyurdu: Böyle bir zorunluluğumuz yok

Siz sorun SGK Uzmanı Murat Özdamar cevaplasın Emekli adaylarının merak ettiği soru cevap buldu

CHP’li Öztürkmen’den bir flaş ifşaat daha! “Bazı CHP’li vekiller linç edilmekten korktuğu için Özel’in yanındaymış gibi görünüyor”