AKİT MENÜ

Yerel

Direksiyon başında şeker komasına girdi! Yaralılar var

Tekirdağ’ın Çerkezköy ilçesinde meydana gelen kazada 3 kişi yaralandı. İddiaya göre meydana gelen kazada araç sürücüsünün şeker komasına girdiği ve direksiyon hakimiyetini kaybettiği öğrenildi.

Çerkezköy ilçesi Cengiz Topel Caddesi üzerinde seyir halinde olan araç sürücüsü şeker komasına girince refüje çıktı. Kazada araç içerisinde bulunan 3 kişi yaralandı.

Çerkezköy şehir merkezinden Cumhuriyet Mahallesi'ne doğru seyir halinde olan Muammer Yılmaz yönetimindeki otomobil, aynı yönde seyir halinde olan İlhan Çamyar idaresindeki hafif ticari araca çarptı.

Kontrolden çıkan araçlar refüje çıkarak durabildi.

Kazayı gören çevre sakinleri 112 sağlık ekipleri, polis ekipleri, itfaiye ve TREDAŞ ekiplerine bildirdi. Yaralılar ambulansla hastaneye sevk edilerek tedaviye alındı.

İddiaya göre otomobil sürücüsü Muammer Yılmaz'ın şeker komasına girdiği belirtilirken polisin olayla ilgili incelemesi sürüyor.

Yorumlara Git

AK Partili isimden mahalli idareler için dikkat çeken çağrı: “Kapsamlı bir yerel yönetimler reformuna ihtiyaç var”

Kırıkkale'de mühimmat deposunda patlama

İran duyurdu: Böyle bir zorunluluğumuz yok

Siz sorun SGK Uzmanı Murat Özdamar cevaplasın Emekli adaylarının merak ettiği soru cevap buldu

CHP’li Öztürkmen’den bir flaş ifşaat daha! “Bazı CHP’li vekiller linç edilmekten korktuğu için Özel’in yanındaymış gibi görünüyor”