AKİT MENÜ

Yerel

Abdest alan adamın 5 bin TL'sini çalmışlardı... Cezalarını buldular!

Elazığ'da, camide abdest alan adamın 5 bin TL'sini çalan yankesiciler tutuklandı.

Elazığ'da, camide abdest alan kişiden yankesicilik yöntemiyle para çaldıkları iddiasıyla gözaltına alınan 2 kişi tutuklandı.

Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi ekipleri İzzetpaşa Camii'nde abdest alan kişiden 5 bin lira para çalınmasına ilişkin çalışma başlattı. Çevredeki güvenlik kameralarını inceleyen ekipler, olayın şüphelilerinin Ç.Ç. ve M.D.M. olduğunu tespit etti.

Diyarbakır'dan kente hırsızlık amacıyla geldikleri belirlenen 2 şüpheli bir otomobilde yakalandı.

Gözaltına alınan zanlılar, emniyetteki işlemlerin ardından sevk edildikleri mahkemece tutuklandı.

Yorumlara Git

AK Partili isimden mahalli idareler için dikkat çeken çağrı: “Kapsamlı bir yerel yönetimler reformuna ihtiyaç var”

Kırıkkale'de mühimmat deposunda patlama

İran duyurdu: Böyle bir zorunluluğumuz yok

Siz sorun SGK Uzmanı Murat Özdamar cevaplasın Emekli adaylarının merak ettiği soru cevap buldu

CHP’li Öztürkmen’den bir flaş ifşaat daha! “Bazı CHP’li vekiller linç edilmekten korktuğu için Özel’in yanındaymış gibi görünüyor”