AKİT MENÜ

Yerel

Okulda gıda zehirlenmesi şüphesi

Sivas'ta 17 ortaokul öğrencisi ile 1 öğretmen hastaneye kaldırıldı.

Sivas'ta 17 ortaokul öğrencisi ile 1 öğretmen, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanede tedavi altına alındı.

Kılavuz Mahallesi'ndeki TOKİ Ahmet Yesevi Ortaokulu'nun 17 öğrencisi ile 1 öğretmen, şehir merkezinde bir lokantadan aldıkları lahmacunları yedi.

Bir süre sonra bulantı ve baş dönmesi şikayeti yaşayan öğrenciler ve öğretmen, 112 Acil Servis ekiplerince gıda zehirlenmesi şüphesiyle kentteki hastanelere kaldırıldı.

Öğretmen Sivas'ta ve öğrencilerin sağlık durumunun iyi olduğu, olayla ilgili soruşturma başlatıldığı belirtildi.

Yorumlara Git

Zonguldak'ta hafızlık icazet programı şeddeli kafirleri rahatsız etti! 'Şeriata karşı omuz omuza'

Dine siyaset alet edilmiş mi Kemalistler? Cami bahçesinde Mustafa Kemal büstü

Götürmek genlerinde var! Korsan Özgür arabaya da çökmüş!

İBB yöneticisi kaçırılmıştı! Kaçıranlar böyle yakalandı

Venezuela'nın yeni lideri, Maduro'yu sattı!