AKİT MENÜ

Yerel

Camide büyük rezalet! Önce dua eder gibi yaptılar sonra...

Bursa'da bir camiye giren 2 hırsız önce dua der gibi yaptı sonra da kapıyı kırıp, yardım kutusundaki paraları çaldı. Büyük bir çoğunluğu Müslüman olan ülkede, insanların kendi ibadethanelerinde bile hırsızlık yapacak kadar alçalması sosyal medyada tepki çekti.

Güncelleme Tarihi:

This browser does not support the video element.

Bursa şehir merkezindeki bir camiyi mesken edinen hırsızlar, 2 kez hırsızlık yapmak için geldi. Camiye giren hırsızlar önce cep telefonlarını şarja taktı, sonra ellerini açıp dua etti. Daha sonra hırsızlık yapmaya başlayan hırsızlar, önce yardım kutusunu kırıp içindeki paraları çaldı.

İmamın odasına da girdiler!

İmamın odasına da yönelen hırsızlar, kilitli kapıyı ayaklarıyla kırıp, buradaki takvim paralarını da çaldı.

Toplam 800 lira çalan hırsızlar kayıplara karıştı. Polis ekipleri camide inceleme yapıp, hırsızları yakalamak için çalışma başlattı. O anlar güvenlik kamerasına yansırken, polis ekipleri eşkâllerini belirledikleri zanlıları yakalamayı başardı.

Polis ekipleri çalışmalarının ardından hırsızların Z.T. ve B.S. olduğunu belirledi. Ekipler şüphelileri saklandıkları evde yakalayarak gözaltına aldı. İki şüpheli emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.

Yorumlara Git

Venezuela'nın yeni lideri, Maduro'yu sattı!

Van’dan acı haber! 1 askerimiz şehit

Biri kirayı ödeyemiyor, biri jetlerde geziyor, biri lüks villada yaşıyor

İsrail kankası Yunanistan’la da ters düştü

Çok sayıda gözaltı ve tutuklama var: Siber farelere ağır darbe!