AKİT MENÜ

Yerel

Kuzey Marmara Otoyolu inşaatında iş kazası! İşçiler iskele altında kaldı

Kocaeli’nin İzmit ilçesi Akmeşe Kuzey Marmara Otoyolu inşaatında iskelenin çökmesi sonucu 4 işçi altında kaldı.

Güncelleme Tarihi:

Kocaeli’de Kuzey Marmara Otoyolu inşatında iskelenin çökmesi sonucu 4 işçi altında kaldı. Ekipler tarafından kurtarılan işçiler hastaneye kaldırıldı.

Olay, Kocaeli’nin İzmit ilçesi Akmeşe Kuzey Marmara Otoyolu inşaatında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, yapımı devam eden otoyol inşaatında iskele çöktü. 4 işçi çöken iskelenin altında kaldı. Olayı gören diğer işçiler durumu hemen 112 Acil Yardım ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine olay yerine çok sayıda sağlık ve itfaiye ekibi sevk edildi.

Kısa süre sonra olay yerine gelen itfaiye ekipleri tarafından işçiler, diğer işçilerin yardımı ile kurtarıldı.

Olay yerine intikal eden sağlık ekipleri tarafından ilk müdahaleleri yapılan yaralılar çevredeki hastanelere kaldırıldı.

Yorumlara Git

İslam karşıtı Leman’ı protesto etti savcı dava açtı

Binlerce FETÖ’cü ‘bot’ Özel’i desteklemiş

Bennett'ten katil Netanyahu yönetimine eleştiri: Terör Devleti İsrail’de 'Lübnan' çatlağı

Dokunulmazlık zırhı kaldırılsın

Başörtüsüne anayasal güvence şart