AKİT MENÜ

Yerel

Malatya'da gasp şüphelileri yakalandı

Malatya'da bir kişinin cep telefonlarını gasbettikleri öne sürülen 3 şüpheli gözaltına alındı.

Edinilen bilgiye göre, E.Y. daha önce sattığı 6 bin 600 lira değerindeki telefonun arızalı çıkması üzerine Nasuhi Caddesi'ndeki bir telefoncuya gitti.

Burada E.K, E.Ş ve M.A.Ç ile görüşen E.Y, bir süre sonra polise başvurarak üzerindeki 7 cep telefonu ve kimliğinin şüphelilerce gasbedildiğini belirtti.

Şikayet üzerine harekete geçen Gasp Büro Amirliği ekipleri, E.K, E.Ş. ve M.A.Ç'yi gözaltına alırken E.Y'ye ait olduğu belirlenen 7 cep telefonu ve kimlik kartını da buldu.

Cep telefonları ve kimlik kartının cumhuriyet savcısının talimatıyla E.Y'ye teslim edileceği bildirildi.

Şüphelilerin, emniyetteki işlemlerin ardından adliyeye sevk edileceği belirtildi.

Yorumlara Git

İslam karşıtı Leman’ı protesto etti savcı dava açtı

Binlerce FETÖ’cü ‘bot’ Özel’i desteklemiş

Bennett'ten katil Netanyahu yönetimine eleştiri: Terör Devleti İsrail’de 'Lübnan' çatlağı

Dokunulmazlık zırhı kaldırılsın

Başörtüsüne anayasal güvence şart