AKİT MENÜ

Yerel

Şehir Hastanesi hattını bakanlık yapacak

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, düzenlendiği basın toplantısında Bursaray Emek Hattı’nın Şehir Hastanesi’ne kadar ulaşmasını sağlayacak projenin Ulaştırma Bakanlığı tarafından yapılacağını söyledi.

Güncelleme Tarihi:

 Hasan Özan  Bursa 

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, Bursaray Emek Hattı’nın Şehir Hastanesi’ne kadar ulaşmasını sağlayacak projenin Ulaştırma Bakanlığı tarafından yapılacağını söyledi.

Düzenlendiği basın toplantısında Bursa gündemine dair konuları değerlendiren Başkan Alinur Aktaş, Acemler’deki direksiyonel kavşak ve yan yolların genişletilmesiyle ilgili ihalenin 2020 yılı başında yapılacağını, T2 hattı ile ilgili fesih sürecinin de tamamlanmak üzere olduğunu ve bunun ardından yeniden ihale yapıp, çalışmalara başlanacağını kaydetti.

Yorumlara Git

İslam karşıtı Leman’ı protesto etti savcı dava açtı

Binlerce FETÖ’cü ‘bot’ Özel’i desteklemiş

Bennett'ten katil Netanyahu yönetimine eleştiri: Terör Devleti İsrail’de 'Lübnan' çatlağı

Dokunulmazlık zırhı kaldırılsın

Başörtüsüne anayasal güvence şart