Yerel
Şehir Hastanesi hattını bakanlık yapacak
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, düzenlendiği basın toplantısında Bursaray Emek Hattı’nın Şehir Hastanesi’ne kadar ulaşmasını sağlayacak projenin Ulaştırma Bakanlığı tarafından yapılacağını söyledi.
Hasan Özan Bursa
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, Bursaray Emek Hattı’nın Şehir Hastanesi’ne kadar ulaşmasını sağlayacak projenin Ulaştırma Bakanlığı tarafından yapılacağını söyledi.
Düzenlendiği basın toplantısında Bursa gündemine dair konuları değerlendiren Başkan Alinur Aktaş, Acemler’deki direksiyonel kavşak ve yan yolların genişletilmesiyle ilgili ihalenin 2020 yılı başında yapılacağını, T2 hattı ile ilgili fesih sürecinin de tamamlanmak üzere olduğunu ve bunun ardından yeniden ihale yapıp, çalışmalara başlanacağını kaydetti.