AKİT MENÜ

Yerel

İkinci girişiminde fena faka bastı!

Adana'da bir genç kızın cep telefonunu kapkaç yaparak çalan şüpheli ikinci hırsızlık girişiminden sonra polis tarafından yakalanarak tutuklandı.

Güncelleme Tarihi:

Adana'nın Merkez Seyhan ilçesi Bakımyurdu Caddesi'nde L.Z.Y. (17), cep telefonuyla görüşme yaptığı sırada arkasından yaklaşan bir kişi elinden telefonu alıp kaçtı.

Bölgedeki bir iş yerinin güvenlik kamerasına da yansıyan olayla ilgili ihbar üzerine İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü Yankesicilik ve Dolandırıcılık Büro Amirliği ekipleri araştırma başlattı.

Bu olaydan 6 gün sonra caddeye yakın konumdaki Kuruköprü Mahallesi'nde Melike D. (44), cep telefonuyla görüşme yaptığı sırada bir kişi telefonunu alıp kaçmaya çalıştı. Kadının çığlık atması üzerine zanlı telefonu alamadan kaçtı.

Olayın bildirilmesi üzerine bölgede önlem alan ekip, zanlıyı yakaladı.

Her iki olayın da şüphelisi olduğu belirlenen Muhammet Hüseyin A. (22), sorgulanmak üzere İl Emniyet Müdürlüğüne götürüldü.

Şüphelinin çalıp sattığı cep telefonu bulunarak sahibi L.Z.Y'ye teslim edildi.

Emniyetteki işlemin ardından adliyeye sevk edilen zanlı nöbetçi sulh ceza hakimliğince tutuklandı.

Yorumlara Git

İslam karşıtı Leman’ı protesto etti savcı dava açtı

Binlerce FETÖ’cü ‘bot’ Özel’i desteklemiş

Bennett'ten katil Netanyahu yönetimine eleştiri: Terör Devleti İsrail’de 'Lübnan' çatlağı

Dokunulmazlık zırhı kaldırılsın

Başörtüsüne anayasal güvence şart