AKİT MENÜ

Yerel

22'si de vadi içinde kayboldu! Jandarma 48 saat içinde hepsini buldu

Gaziantep'te 22 küçükbaş hayvanını otlattığı sırada kaybeden kişinin müracatı üzerine harekete geçen jandarma, 48 saat içerisinde tüm kayıp hayvanları buldu.

Gaziantep'in Nizip ilçesinde kaybolan 22 küçükbaş hayvan jandarma ekiplerinin 48 saat süren arama çalışmaları sonucunda bulundu.

Nizip ilçesinde Karadağ mevkisinde hayvanları otlatan C.K.(18), 24 kasım 2019 tarihinde vadi içerisinde otlattığı hayvanlardan 22'si kayboldu. C.K'nin müracaatı üzerine çalışma başlatan Jandarma Asayiş timleri 48 saat süren arama çalışmaları neticesinde 22 adet küçükbaş hayvanı buldu.

48 saatte hayvanları bulan jandarma ekipleri, hayvanları sahibine teslim etti.

Yorumlara Git

İslam karşıtı Leman’ı protesto etti savcı dava açtı

Binlerce FETÖ’cü ‘bot’ Özel’i desteklemiş

Bennett'ten katil Netanyahu yönetimine eleştiri: Terör Devleti İsrail’de 'Lübnan' çatlağı

Dokunulmazlık zırhı kaldırılsın

Başörtüsüne anayasal güvence şart