AKİT MENÜ

Yerel

Karabük'te karbonmonoksit zehirlenmesi!

Karabük'te bir kişi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Karabük'te bir kişi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Alınan bilgiye göre, Fevzi Çakmak Mahallesi Hasat Sokağı'ndaki evde yaşayan Celal Uçarbulut (60), rahatsızlanması üzerine komşularından yardım istedi.

İhbar üzerine eve gelen 112 Acil Servis ekiplerince Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılan Uçarbulut'un burada yapılan kontrollerinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlendi.

Bunun üzerine Kocaeli'deki özel bir hastane sevk edilen Uçarbulut'un sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenildi.

Yorumlara Git

İslam karşıtı Leman’ı protesto etti savcı dava açtı

Binlerce FETÖ’cü ‘bot’ Özel’i desteklemiş

Bennett'ten katil Netanyahu yönetimine eleştiri: Terör Devleti İsrail’de 'Lübnan' çatlağı

Dokunulmazlık zırhı kaldırılsın

Başörtüsüne anayasal güvence şart