AKİT MENÜ

Yerel

İstanbul'a gitmek için geldiği terminalin tuvaletinde ölü bulundu

Giresun'da bir kadın, İstanbul'a gitmek için geldiği Şebinkarahisar ilçesindeki şehirler arası otobüs terminalinin tuvaletinde yakınları tarafından ölü halde bulundu.

Giresun'un Şebinkarahisar ilçesindeki şehirler arası otobüs terminalinin tuvaletinde bir kadın ölü bulundu.

Şebinkarahisar'dan İstanbul'a gitmek için terminale gelen Suzan Y. (60), otobüsün hareket saati öncesi tuvalete girdi. Kendisinden bir süre haber alınamaması üzerine birlikte seyahat edeceği yakınları, Suzan Y'yi aramaya başladı.

Terminal içerisindeki tuvalette Suzan Y'nin cansız bedenini bulan yakınları, durumu 112 Acil Servis ekiplerine bildirdi.

Kalp rahatsızlığı vardı

Olay yerine gelen polis ve cumhuriyet savcısının incelemesinin ardından kadının cesedi, Şebinkarahisar Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Kalp rahatsızlığı olduğu öğrenilen kadının ölüm nedeninin tespiti için çalışma başlatıldı.

Yorumlara Git

Putin'in savaş makineleri İHA'lara yeniliyor!

Uyuşturucu operasyonunda gözaltına alınmıştı... Akit karşıtı baro başkanı istifa etti!

'Türkiye, İsrail için İran'dan çok daha büyük bir tehdit!'

Ankara’daki dev NATO zirvesi öncesi sıcak gelişme! Alayı birer birer paketlendi

Kendisini “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” olarak tanıtıp artistlik yapmıştı! O şaklabanın paketlenme anı ortaya çıktı