AKİT MENÜ

Yerel

Tartıştığı kocasını bıçak ve satırla öldürdü

Ordu'da 38 yaşında bir kadın, tartıştığı kocasını satır ve bıçaklarla öldürdü. Kocasının yerde hareketsiz yattığını gören kadın, durumu jandarma ekiplerine bildirdikten sonra evden ayrıldı.

Ordu'nun Ünye ilçesinde tartıştığı kocasını bıçak ve satır darbeleriyle öldüren kadın gözaltına alındı.

Alınan bilgiye göre, ilçenin Yenikent Ekincik Mahallesi'nde H.K. (38) ile eşi İ.K. (55) arasında tartışma çıktı.

Tartışmanın büyümesi üzerine şizofren olduğu iddia edilen H.K, kocasına bıçak ve satırla saldırdı.

Öldürdükten sonra jandarmaya bildirdi

Eşinin aldığı darbelerle yerde hareketsiz yattığını gören H.K, durumu jandarma ekiplerine bildirdikten sonra evden ayrıldı.

Olay yerine gelen sağlık ekiplerince yapılan kontrollerde İ.K'nin yaşamını yitirdiği belirlendi.

Gözaltına alındı

İ.K'nin cesedi, otopsi için Ordu Devlet Hastanesine kaldırıldı. Zanlı H.K, jandarma ekiplerince gözaltına alındı.

Çiftin 15 yıllık evli ve 3 çocuk sahibi olduğu öğrenildi.

Yorumlara Git

Bahçeli'den önemli açıklamalar

Putin'in savaş makineleri İHA'lara yeniliyor!

Uyuşturucu operasyonunda gözaltına alınmıştı... Akit karşıtı baro başkanı istifa etti!

'Türkiye, İsrail için İran'dan çok daha büyük bir tehdit!'

Ankara’daki dev NATO zirvesi öncesi sıcak gelişme! Alayı birer birer paketlendi