AKİT MENÜ

Yerel

Uludağ'dan kötü haber! Jandarma ve AFAD ekipleri çalışma başlattı

Dün zirveye çıkmak için Uludağ'a gelen iki dağcı kayboldu. Jandarma ve AFAD ekipleri de dağcılar için arama ve kurtarma çalışması başlattı.

Uludağ'da dün akşam zirveye çıkan iki dağcı kayboldu. Kar yağışının ve soğuk havanın etkili olduğu zirvede geceden beri seferber olan ekipler dağcıları arıyor.

Dün zirveye çıkmak için Uludağ'a gelen iki dağcı, sisin bastırmasıyla birlikte yönlerini kaybetti.

Uludağ Jandarma Karakol Komutanlığı'nın 100 metre ilerisine 34 SK 2280 plakalı araçlarını park eden Mert Alpaslan ve Efe Sarp isimli 2 dağcı zirveye çıkmak için yola koyuldu.

Çöken sisle yönlerini kaybettiler

Kar kalınlığının 15 santimetre, hava sıcaklığının eksi 3 derece olarak ölçüldüğü Uludağ'da sisin basmasıyla yönlerini kaybeden dağcılara aileleri ulaşamayınca jandarma ekiplerine haber verildi.

Jandarma ve AFAD ekipleri dün gece bir süre arama çalışmalarını sürdürdükten sonra hava şartlarının olumsuz etkisinden kaynaklı arama sabah saatlerine bırakıldı.

Ekipler yola çıktı

 

Sabahın ilk ışıklarıyla AFAD ve jandarma ekipleri arama çalışmalarına başlarken, diğer sivil kurtarma ekiplerinin de Bursa'dan Uludağ'a yola çıktığı öğrenildi.

Yorumlara Git

Kendisini “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” olarak tanıtıp artistlik yapmıştı! O şaklabanın paketlenme anı ortaya çıktı

Defin krizi: Müslüman kadının cenazesi yakılarak külleri ateist mezarlığına defnedildi!

Ardahan'da korkutan deprem

Erhan Karaal'ın kaçırılmasıyla ilgili flaş karar alındı: Çok sayıda kişi tutuklandı

Büyük bomba patladı! Özgür Özel'den Ekrem İmamoğlu'na darbe!