AKİT MENÜ

Yerel

Engelli öğrencileri taşıyan minibüs kaza yaptı: Yaralılar var

Antalya'da engelli öğrencileri taşıyan minibüsle bir otomobil kontrolsüz kavşakta çarpıştı. 4 öğrenci kontrol amaçlı hastaneye götürüldü. Öğrenci velilerinden Derya Bora, kaza anında çok korktuklarını söyledi.

Kaza, saat 08.00 sıralarında Kızılarık Mahallesi 2757 Sokak'taki kontrolsüz kavşakta meydana geldi.

Engelli öğrencileri taşıyan Mücahit Selcan'ın kullandığı minibüs, Amir Reza Yolbiç'in kullandığı otomobille çarpıştı.

Kazada minibüste bulunan öğrencilerden 4'ü hafif yaralandı. Durumun bildililmesi üzerine gelen sağlık ekipleri, 4 öğrenciyi tedbir amaçlı çeşitli hastanelere götürdü.

Minibüste bulunan öğrenci velilerinden Derya Bora, rehabilitasyon merkezine gitmek için evden çıktıklarını belirterek, "Tam kavşağa yaklaştığımızda bir aracın bizim minibüsün önüne çıktığını gördük. Çarpışmanın ardından minibüs elektrik direğine ve çöp koyteynerlerine çarparak durabildi. Çok korktuk" dedi.

Yorumlara Git

Ardahan'da korkutan deprem

Erhan Karaal'ın kaçırılmasıyla ilgili flaş karar alındı: Çok sayıda kişi tutuklandı

Büyük bomba patladı! Özgür Özel'den Ekrem İmamoğlu'na darbe!

Türkiye'de diri fay sayısı 485'ten 700'e yükseldi!

Ölümcül sıcak alarmı! Avrupa’yı kavuran hava dalgası Türkiye’ye de geliyor!